Firmom i instytucjom poszukującym usprawnień w swojej działalności proponujemy wdrożenie serwerów telefonicznych wyposażonych w infolinie i aplikacji CTI oraz Call Center.
Zastosowanie infolinii pozwala dzwoniącym do firmy klientom na szybkie uzyskanie połączenia z wybraną osobą za pomocą spersonalizowanych zapowiedzi słownych. Uruchomienie infolinii nie wymaga dodatkowego oprogramowania i może być wykonane na dowolnej platformie sprzętowej SLICAN, PLATAN, PANASONIC.
Poprawa wydajności i komfortu pracy to domena aplikacji CTI przeznaczonej dla użytkowników komputerów z systemem Windows. Przejrzysty interfejs graficzny aplikacji pozwala na wygodną obsługę całego spektrum komunikacyjnego użytkownika, połączeń telefonicznych, czatów czy sms-ów. Aplikacja pozwala również na: dostęp do książki telefonicznej centrali, historii połączeń, treści nagranych rozmów, podglądu statusów telefonów innych abonentów. Każdy oferowany przez nas serwer teleinformatyczny: SLICAN, PLATAN, PANASONIC można doposażyć w oprogramowanie CTI.
Profesjonalna obsługa telefoniczna klientów wymaga zastosowania nowoczesnych systemów i aplikacji, które pozwalają na obsługę ruchu przychodzącego i wychodzącego, uruchomienie infolinii, tworzenie grup call center, analizę jakości pracy personelu. W zależności od potrzeb wystarczy wdrożenie serwera teleinformatycznego, lub niezbędnym staje się zintegrowanie serwera z wysoko wyspecjalizowanym oprogramowanie klasy call center. W naszych wdrożeniach stosujemy serwery: SLICAN, PLATAN, PANASONIC oraz oprogramowanie firm CTI SOLUTION i THULIUM.