CTI - Komputerowe wspomaganie dzwonienia

CTI (ang.: Computer Telephony Integration) Komputerowe wspomaganie dzwonienia – program integrujący telefon z komputerem działającym w sieci LAN w celu tworzenia zautomatyzowanych usług.

Centrale telefoniczne SLICAN: SLICAN CXS-0424, SLICAN CCT-1668, SLICAN MAC-6400, SLICAN IPL-256 oferują współpracę z profesjonalną aplikacją CTI - TelefonCTI integrującą się z dowolnym (także VoIP'owym) telefonem wewnętrznym podłączonym do centrali telefonicznej Slican.
Aplikacja ułatwia codzienną pracę na każdym stanowisku - pozwala na szybki dostęp do funkcji centrali (przekazywanie połączeń, konferencje itd.), informuje kto i z jakiego numeru dzwoni, prezentuje historię połączeń odebranych, stan innych abonentów centrali, wybranych numerów itp.
W poszerzonej wersji Slican TelefonCTI.plus dostępne jest nagrywanie rozmów z wykorzystaniem wewnętrznego systemu nagrywania rozmów EbdREC z możliwością późniejszego zarządzania nagraniami z poziomu aplikacji RecordMAN i wysyłanie SMS-ów.

Funkcje aplikacji Slican TelefonCTI:

  • umożliwia współpracę uczestników grup typu „Call Center” dzięki współdzielonej książce telefonicznej,
  • do kontaktów w książce telefonicznej mogą być dołączane notatki tekstowe i głosowe - element systemu CRM,
  • pozwala na korzystanie z 2 niezależnych książek telefonicznych – prywatnej i publicznej,
  • umożliwia utworzenie tzw. „czarnej listy” - pewne połączenia kierowane są na zaprogramowany numer, niezależnie od intencji dzwoniącego,
  • współpracuje z bazami danych w standardzie MS Access,
  • posiada otwarty interfejs API (protokół CTIP) dostępny dla innych aplikacji dowolnych producentów.

Wykorzystując SMS w Slican TelefonCTI można:

  • usprawnić pracę działu handlowego – od teraz możesz zacząć budować dział Contact Center,
  • powiadomić setki klientów o nowej promocji,
  • przypomnieć o organizowanym spotkaniu – sekretariat wysyła jedną wiadomość do wszystkich uczestników,
  • informować wszystkich swoich handlowców o nowej ofercie,
  • odbierać informacje SMS wysyłane na firmowy telefon komórkowy – obsługiwać konkursy, ankiety itd.,
  • wysłać SMS z informacją o zrealizowanej usłudze, naprawie, numerze listu przewozowego z wysłanym towarem,
  • umożliwić księgowości prowadzenie bardziej skutecznej windykacji,
  • w końcu wykorzystać te wszystkie pakiety SMS-ów oferowane klientom biznesowym, które od zawsze przechodziły na kolejny miesiąc.

Dlaczego wysyłanie SMS w Slican TelefonCTI.plus jest lepsze niż z telefonu GSM?

  • korzystasz z kontaktów Slican Telefon CTI (telefonów komórkowych) a pojemność książki telefonicznej TelefonCTI jest znacznie większa od dostępnej w telefonie komórkowym,
  • SMS możesz wysłać nawet jeżeli nie masz telefonu komórkowego – korzystasz z firmowej bramki GSM zainstalowanej w firmowej centrali oraz własnego komputera,
  • łatwiej napisać wiadomość na komputerze niż na klawiaturze telefonu GSM,
  • możesz wiadomości nadać status „PILNA” – automatycznie wyświetli się ona na telefonie komórkowym odbiorcy – nie jest wymagane odbieranie wiadomości – masz więc pewność, że zostanie przeczytana.

Jak korzystać z funkcji wysyłania SMS w Slican TelefonCTI.plus?

  • funkcja dostępna jest w centralach telefonicznych Slican MAC-6400, CCT-1668/IP, IPL-256 oraz CXS-0424 wyposażonych w moduł GSM,
  • aby wysyłać / odbierać SMS-y musisz mieć dostęp do poszerzonej wersji programu – stanowisko TelefonCTI.plus,
  • wysyłane wiadomości mogą mieć dwa statusy – "ZWYKŁA" i "PILNA",
  • SMS „ZWYKŁY” – dostarczany na telefon komórkowy z powiadomieniem - „kopertką” na wyświetlaczu telefonu. Odbiorca może odczytać wiadomość lub usunąć ją bez oglądania,
  • SMS „PILNY” – w większości telefonów komórkowych dostępna jest opcja, która „PILNE” wiadomości automatycznie prezentuje na wyświetlaczu telefonu.

Co jeszcze możesz zrobić jeżeli korzystasz z TelefonCTI.plus ?

  • pamiętaj, że wszystkie wysłane wiadomości – podobnie jak wykonane telefony, nagrania, notatki itp. w Slican TelefonCTI będą przypisane do odbiorcy – w jednym miejscu masz bazę wszystkich kontaktów z danym numerem / klientem oraz własne notatki na temat osoby / firmy,
  • jeżeli wiadomość nie będzie dostarczona (z powodu braku sieci GSM lub wyłączonego telefonu odbiorcy) Slican TelefonCTI powiadomi Cię o problemie,
  • wiadomości możesz edytować – bez zmian lub z poprawkami wysyłać do innych odbiorców, wykorzystać w innym czasie,
  • każda wiadomość może mieć do 160 znaków – pamiętaj, że polskie znaki „potrzebują” więcej miejsca niż inne czcionki,
  • możesz określić ważność wiadomości – czas, w którym powinna być dostarczona, dzięki czemu masz gwarancje, ze odbiorcy otrzymywać będą tylko aktualne SMS-y.

Każdy z użytkowników TelefonCTI.plus ma dostęp do dodatkowej funkcji nagrywania, które poszerza funkcjonalność aplikacji CTI. Może ono być stosowane jako uzupełnienie lub niezależnie od innych rozwiązań właściwych dla danej firmy.