Duże rabaty przy wymianie

Produkcja central Slican CCA-2720 zakończona została 5 lat temu. Naprawa central ze względu na ograniczoną dostępność części serwisowych jest utrudniona, a czasami niemożliwa (producent z początkiem maja br. wycofał ze sprzedaży częsci serwisowe do central z rodziny CCA-2720).

Centrale telefoniczne Slican CCA-2720 nie oferują nowych zaawansowanych możliwości, takich jak:

  • technologia VoIP,
  • zintegrowane bramki GSM,
  • rozmowy konferencyjne,
  • nagrywanie treści prowadzonych rozmów,
  • wbudowana poczta głosowa,
  • wielopoziomowe infolinie IVR.

Dla wszystkich zainteresowanych wymianą central Slican CCA-2720 przygotowaliśmy atrakcyjną ofertę rabatową.
Oddając w rozliczeniu swoją starą centrale CCA-2720 otrzymasz 30% rabatu na nowoczesny serwer telekomunikacyjny Slican MAC-6400.
Po dokładniejsze informacje prosimy o kontakt:

Serwer telekomunikacyjny Slican MAC-6400 jest wysokiej klasy hybrydową centralą IP, która sprawdzi się zarówno dla grupy 100 abonentów, jak i dla firm które wymagają obsługi 1000 abonentów.

Najważniejsze cechy funkcjonalne:

  • wsparcie dla protokołów TAPI (integracja z MS Outlook), CTIP (rozwiązania CRM), HOTELP (aplikacje hotelowe)
  • aplikacja Slican TelefonCTI - obsługa połączeń oraz innych funkcji centrali, obsługa sms i odsłuchiwanie nagrań za pomocą komputera – estetyczny, wygodny i przyjazny dla użytkownika panel graficzny programu
  • aplikacja Slican TouchCTI - zarządzanie ruchem telefonicznym oraz konferencjami z poziomu ekranu dotykowego monitora
  • rozwiązania dedykowane dla hoteli, hosteli, pensjonatów, szpitali, sanatoriów Slican PayMAN
  • inteligentna dystrybucja połączeń – Slican ACD – dystrybucja w oparciu o prefixy lub nr abonenta
  • wsparcie dla pracy mobilnej – rozwiązania Slican MobilePhone – telefon równoległy wraz z opcją Callback - telefon stacjonarny i komórkowy dostępny pod jednym numerem
  • program taryfikacyjny Slican BillingMAN - informacja o kosztach i strukturze połączeń oraz analiza efektywności pracy agentów call center
  • system DISA umożliwiający dostęp do numerów wewnętrznych
  • INVENIO – funkcjonalność IVR (Interactive Voice Response) – interaktywne głosowe kierowanie połączeń przychodzących
  • INVENIO API - integracja z zewnętrznymi bazami danych - wsparcie pracy działów call i contact center, handlowych i obsługi klienta, obsługa konkursów i ankiet
  • do 99 zapowiedzi łącznie oraz możliwość odtwarzania do 40 jednoczesnych zapowiedzi na Infoliniach INVENIO / lub DISA (10 jednoczesnych zapowiedzi na jedną półkę MAC-6400)
  • PATHFINDER - funkcja automatycznego wyszukiwania ścieżki połączenia na podstawie numeru wybranego przez inicjatora połączenia i jego prezentacji
  • TELEKONFERENCJE - do 31 uczestników konferencji
  • system Poczty Głosowej
  • usługa SUPERVISOR - nadzór pracy agenta call center
  • redukcja kosztów - funkcja LCR (Least Cost Routing) - automatyczny wybór najtańszej drogi połączenia
  • abonenci wirtualni (konta)
  • AUTOMATYKA - zastosowanie telefonu GSM jako pilota bramowego, sterowanie klimatyzacją /ogrzewaniem / oświetleniem za pomocą kalendarza centrali, SMS informujacy o zagrożeniu lub wykonaniu zadania